Apsardzes inspektori:
- Biroja un tajā esošā īpašuma fiziskā apsardze
- Sabiedriskās kārtības, ugunsdrošības prasību un iekšējas kārtības noteikumu ievērošanas kontrole
- Telpu un teritorijas apgaita
- Apsaimniekošanas darbu koordinēšana un uzraudzība
- Operatīva reaģēšana uz apsardzes un ugunsdrošības signalizācijas trauksmēm
- Konfliktsituāciju atrisināšana
- Evakuācijas procedūru organizēšana, ārkārtas situācijas gadījumā
Administratori:
- Biroju ēkas apmeklētāju plūsmas organizēšana
- Apmeklētāju iekļūšanas un uzturēšnas kārtības ievērošanas kontrole
- Apgaismojuma iekārtu un ventilācijas sistēmas darbību kontrole
- Apsaimniekošanas un uzturēšanas darbu koordinēšana un uzraudzība
- Koplietošanas telpu un teritorijas apgaita
- Atbalsta sniegšana evakuācijas procedūru organizēšanā, ārkārtas situācijas gadījumā
Biroja asistenti:
- Biroja ikdienas darbu organizēšana
- Ienākošo telefona zvanu un e-pastu apstrāde
- Korespondences reģistrēšana un koordinēšana
- Lietvedības kārtošana atbilstoši uzņēmuma noteiktajiem standartiem
- Komunikācija ar uzņēmuma klientiem un darbiniekiem pa tālruni, elektroniski, klātienē